Knudde #4: Hoe moet ik voetballen

Hallo Knudde,

Na de persconferentie van afgelopen dinsdag, gesproken door onze geliefde Mark Rutte, kregen wij als voetballiefhebbers eindelijk het goede nieuws te horen: we mogen weer voetballen! Nu is dit voor mij en ook vele andere leden natuurlijk heel lang geleden. De laatste keer dat ik een voetbal heb aangeraakt is oktober! Mijn vraag is dus, hoe werkt het voetballen nou en heb je misschien nog tips voor ons?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, EIN-DE-LIJK heeft onze geliefde Mark Rutte iets positiefs naar buiten gebracht! We mogen weer trainen en zelfs in grotere groepen dan 2. Naar weken lang huilend en smachtend naar onze profs te hebben gekeken, kunnen we nu zelf weer aan de bak. Helaas zonder competitie, maar goed wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.

We hebben nu maanden stil gezeten en dat is niet niks natuurlijk. Sommige van jullie zijn druk geweest met thuis sporten, maar vele van jullie ook niet. Dus ik snap de brandende vraag en de paniek. Maar wees gerust, voetballen is net als fietsen! Dit verleer je niet zomaar. Ga voor je eerste training is van die luie reet af en pak een bal. Zo kan je al een beetje oefenen met het balgevoel en valt het niemand op dat je de afgelopen tijd niks hebt gedaan

2021-03-10 19:49:56
2021-03-10 19:51:47