Fysio

Leden van vv Drienerlo zijn natuurlijk altijd topfit. Maar wanneer dit niet het geval is, kun je gebruik maken van de Club-Fysiotherapeut van vv Drienerlo. Willem Hazelaar, werkzaam bij Topvorm Twente, zal iedere dinsdag om 18:30 uur even tijd vrijmaken om te kijken naar je kwetsuren en advies geven waar nodig. Dit 'inloophalfuurtje' is voor alle leden van v.v. Drienerlo. Tevens is er mogelijkheid je in te laten tapen op zaterdag (indien de planning dat toelaat) voor de spelers die ondanks de pijntjes toch willen vlammen in het groen-wit. Neem voor je langskomt wel even contact op met Willem, zodat hij rekening kan houden met de grootte van de opkomst. Hieronder vind je de contactgegevens van Willem:

E-mail: willem@topvormtwente.nl
Locatie inloopuur: Praktijk Topvorm Twente