GEZOCHT: Student trainers en scheidsrechters

Het seizoen is helaas al geëindigd maar wij zijn al op zoek naar studenttrainers voor het volgende seizoen.

Ben jij de volgende Klopp of Mourinho? Wil jij een team naar het kampioenschap coachen? Word dan studenttrainer!

Then being a student trainer might be something for you!

Wat heb jij te bieden?

• Je kunt twee keer in de week training geven en eventueel ook coachen tijdens de wedstrijd. De trainingen zijn op maandag tot en met donderdag van 18:30 tot 20:00.
  • Je speelt zelf voetbal en je weet hoe je jouw kennis kunt overbrengen aan een team.

Wat heeft v.v. Drienerlo te bieden?

• Financiële compensatie
  • Ondersteuning vanuit de club en ervaren collegatrainers.
  • Gezelligheid!

We zijn ook op zoek naar scheidsrechters. Dus als je ervaring wilt opdoen als scheidsrechter dan is dit de perfecte gelegenheid.

Als je geïnteresseerd bent, of iemand kent die geïnteresseerd is, stuur tc@vvdrienerlo een mail. Indien je verder nog vragen hebt, stel ze gerust.

2020-06-04 12:18:46
2020-06-10 12:56:10