Eerste Drienerlo dag van het seizoen!

Dit jaar vieren we het 55-jarige bestaan van onze club, oftewel: v.v. Drienerlo begint grijze haren te krijgen! Maar je hebt altijd baas boven baas en daarom hebben de dames voor de eerste Drienerlodag van dit seizoen, op 30 november, een wel heel bijzondere gast weten te strikken...

Maar eerst zal de Drienerlodag om 10 uur worden afgetrapt door Dames 1, die een thuiswedstrijd spelen tegen Achilles '12. Dan zal ook de oer-Hollandse Koek & Zopie van start gaan om alle toeschouwers warm te houden gedurende deze dag. Broodjes knakworst, dampende snert en chocolademelk zullen hier verkrijgbaar zijn! Dit zullen we hard nodig hebben, want het wordt een boeiende zaterdag op het veld met om 12 uur de kraker tussen onze eigen V4 en V5 en als afsluiter om 3 uur het eerste mannenelftal tegen EFC PW.

Na het sportieve gedeelte van de dag verplaatsen we ons naar de kantine, waar Domino's pizza besteld zal worden en de special guest van deze avond zijn intrede zal doen. Vol verwachting klopt ons hart... jazeker, het is Sinterklaas! Dit wil je niet missen, want hij heeft zijn Grote Boek bij zich en zal dus Drienerloërs bij zich roepen om de grootste prestaties, blunders, naaistreken en roddels van afgelopen jaar te bespreken. Wil je Sinterklaas een handje helpen? Laat weten wie het echt 'verdient' om bij Sinterklaas op schoot te zitten en waarom in een mailtje naar: sinterklaas@vvdrienerlo.nl.

Natuurlijk hoort hier ook een pakjesavond bij, daarom zullen we lootjes trekken tussen de teams! Als team regel je gezamenlijk een presentje voor het team op jullie lootje. Gedicht en/of surprise zijn niet verplicht, maar bieden natuurlijk wel de ultieme kans om het betreffende team door de slijk te halen. Uiteraard dit alles onder het genot van bier en kruidnoten. Meld je team snel aan via sinterklaas@vvdrienerlo.nl of bij iemand van de dames!

2019-11-04 17:02:49
2019-11-27 14:51:26