TISC begint weer!

Dit weekend wordt de jaarlijkse Trommel Indoor Soccer Cup weer gehouden! Het hele weekend zijn er zaalvoetbalwedstrijden op de UT te zien. Er doen teams mee vanuit Rusland, Bulgarije, Polen en natuurlijk Nederland. Zaterdagavond wordt er ook een kroegentocht gehouden in de stad. Hiervoor kun je overdag een bandje halen bij de commissie waarmee je een paar drankjes kunt krijgen. We hopen jullie allemaal te zien dit weekend!

TISC

Op vrijdagavond opent TISC '16 met het Tweede Grote Drienerlo Beerpong Toernooi! Alleen deelnemers spelen mee, maar schroom niet om zelf biertjes te gaan hakken als toeschouwer! Natuurlijk kan je ook Russen, Bulgaren en Polen leren kennen.

Op zaterdag zijn de eerste wedstrijden, waarna de dag wordt afgesloten in de stad met een kroegentocht. Meld je aan door de commissie te mailen en je ontvangt een bandje voor wat drankjes in Enschede!

Zondag zullen de zinderende laatste wedstrijden plaatsvinden, kom dan kijken voor de ontknoping van TISC '16!

2016-12-09 15:47:32
2016-12-09 15:47:32