Introductiewedstrijd

De introductietrainingen zitten er inmiddels op, waarvan de foto's inmiddels online staan.

Om de introductieperiode af te sluiten, wordt er een introductiewedstrijd georganiseerd. De wedstrijd zal plaatsvinden vanaf 18.30 op 27 september. Opgeven is vrijblijvend en zowel voor alle nieuwe leden als voor de mensen die nog twijfelen om bij ons te komen voetballen. Voor meer informatie en voor instructies om jezelf op te geven, klik op 'meer'.

Inmiddels zitten (bijna) alle introductietrainingen erop, en we hopen dat jullie met een goed gevoel terugkijken op de trainingen.

Om de introductieperiode af te sluiten, wordt er een introductiewedstrijd georganiseerd. Bij deze wedstrijd zullen de trainers van de selectieteams en de Technische Commissie aanwezig zijn, waarmee kennis gemaakt kan worden. De wedstrijd zal beginnen met een gezamenlijk warming-up om 18.30 op dinsdag 27 september. Vervolgens wordt er tweemaal een half uur gespeeld op het kunstgrasveld waar ook de introductietraining plaats hebben gevonden.

Dus wil jij graag laten zien wat je in huis hebt, en/of lijkt het je leuk om een testwedstrijd in de shirts van v.v. Drienerlo te spelen? Geef dan je naam en favoriete positie door aan voetbal@vvdrienerlo.nl. Doe dit voor zondag 25 september. Ook als je je nog niet hebt ingeschreven of nog steeds twijfelt ben je natuurlijk welkom!

2016-09-20 12:40:16
2016-09-20 12:45:27