Dames 1 VV Drienerlo van start in de derde klasse!

Op zaterdag 5 september was het dan eindelijk zover! We mochten van start met onze eerste competitie wedstrijd in de derde klasse. Ook meteen de meest verre uitwedstrijd van het seizoen, namelijk helemaal naar Oene. In de kleedkamer dit jaar allemaal gespannen koppies, want niemand wist wat we ervan konden verwachten. Ons team was nog lang niet compleet, aangezien de nieuwe meiden nog bezig waren met de introtrainingen. Toch hadden we er net 13 bij elkaar gevonden om deze competitie wedstrijd met volle moed te gaan beginnen.

Drienerlo ging er meteen goed van start en na een tijdje werden de kansen eindelijk benut. Al met al een mooie eerste wedstrijd waarin nog lang niet alles goed ging, maar wel mooi de 3 punten mee naar Enschede genomen. Eindstand 1-5.

Dronten VR 1

Drienerlo VR1