Bestuur 2017-2018

Op 21 september was het dan zover de wissel-AV van de mooiste club van Nederland. Tijdens de wissel-AV mocht het 72e bestuur het stokje overdragen aan het 73e bestuur.

Het 72e bestuur nam afscheid na een jaar waarin vele mooie evenementen waren georganiseerd met vele succesen, maar ook de 3e helft was zoals verwacht een groot succes.

Dan nu stel ik het 73e bestuur graag aan u voor;

Voorzitter - Thijs Erinkveld

Vicevoorzitter - Joost Blauw

Secretaris - Tine van Bree

Penningmeester - Hilbert Heida

Wedstrijdsecretaris - Daniëlle Maat

Commissaris intern/extern - Yoran de Weert

Na een halfjaar zal Joost als vicevoorzitter worden vervangen door Roman van den Boog.

Na weken bezig geweest te zijn als kandidaatsbestuur met de overdracht van het bestuur, zijn wij er als 73e bestuur helemaal klaar voor om de ingezette koers te volgen. We zijn het 72e bestuur zeer dankbaar voor alle tijd en energie die zij afgelopen jaar in de club hebben gestoken.

We zien u graag in het komende seizoen!

2017-09-28 00:12:28
2018-07-05 14:03:33