Overschrijving v.v.Drienerlo

Heb je in de afgelopen 3 jaar bij een andere voetbalclub gespeeld of speel je daar nu nog en wil je bij de mooiste club van Nederland komen voetballen? Schrijf je dan over voor 15 juni!

Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is een aanmeldingsformulier ingevuld inleveren in ons postvakje in het sportcentrum met daarop de relatiecode die op je spelerspas staat. Doe dit dus voor 15 juni, dan is de deadline gesteld door de KNVB. Voor verdere vragen over overschrijvingen kun je ook een mailtje sturen naar secretaris@vvdrienerlo.nl.

Als je later bent dan 15 juni kun je ook nog overgeschreven worden, maar dan heb je dispensatie nodig. Neem hiervoor ook contact op met de secretaris.

Het enige dat je hiervoor hoeft te doen is een aanmeldingsformulier ingevuld inleveren in ons postvakje in het sportcentrum met daarop de relatiecode die op je spelerspas staat. Doe dit dus voor 15 juni, dan is de deadline gesteld door de KNVB. Voor verdere vragen over overschrijvingen kun je ook een mailtje sturen naar secretaris@vvdrienerlo.nl.

2017-06-07 15:02:54
2018-07-05 13:59:03