Voorbeschouwing wedstrijden week 17

Komende week worden er één hele wedstrijd gespeeld door een van onze Drienerloteams. Hier is de voorbeschouwing!

Deze week is er door de Batavierenrace een erg klein programma voor onze mooie vereniging. Ten eerste speelde V3 afgelopen dinsdag een wedstrijd tegen de schoppers van Vosta, maar die wedstrijd werd jammerlijk verloren met 1-3.

Aankomende zaterdag, op de dag van de Bata, speelt het vlaggenschip van Drienerlo uit tegen Kloosterhaar. Doordat Kloosterhaar deze wedstrijd niet wilde verplaatsen vanwege een paar slechte redenen, is V1 helaas (bijna) niet vertegenwoordigd tijdens de lustrumeditie van de Bata. Maar gelukkig waren er genoeg hardloopwillende leden die deze plekken graag wilden opvullen!

Dan toch over naar de wedstrijd. Thuis op onze mooie kunstgrasveld werd het 3-3 na een prachtige comeback van Drienerlo (1-3 achter na 85 minuten). De drie punten moeten echt worden gepakt; de voorsprong op nummer 11 RKSV bedraagt nog maar 2 punten met nog 3 wedstrijden te gaan. Terug in de selectie keert Maduro, na enkele weken afwezigheid. Daarnaast is er ook weer een plek ingeruimd voor Zagema, na zijn sterke optredens van de afgelopen weken. Dus komt dat zien, zaterdag om 14:30 op Sportpark MiddleOfNowhere!

2017-04-27 21:55:35
2017-07-22 15:54:27