Merchandise

In de loop der jaren zijn er vele verschillende promotieartikelen in omloop genomen. De sjaal en de paraplu uit ons assortiment blijken al vele generaties populair te zijn onder onze leden. Deze kunnen dan ook worden beschouwd als de 'blijvertjes' onder de promotieartikelen van v.v.Drienerlo. Ze staan bekend om hun robuustheid en functionaliteit. Daarom zijn deze nu ook digitaal verkrijgbaar!

Druk op het plaatje om een grote versie te aanschouwen.

Mail naar de vicevoorzitter als je graag een promotieartikel wilt hebben.

Artikel Prijs Foto Omschrijving
Das €15,00 De officiële Drienerlo das met bedrukt logo en clubkleuren. Om de tegenstander angst in te boezemen.
Hoge tas €20,00 De hoge voetbaltas, met handig opbergvak voor de kicksen! Ook makkelijk voor de was voor moeders.
Sjaal €10,00 Support de Drienerlo troepen met de Drienerlo sjaal!
Pet €3,00 Bescherm jezelf voor een zonnesteek en ga met trots de straat op, met de Drienerlo pet!
Zonnebril €3,00 Ga de zomer tegemoet met deze zonnebril, voorzien van bad-ass shades en, uiteraard, Drienerlologo.
Gepersonaliseerd trainingspak €0,00 Drienerlo's trainingspak met jouw eigen initialen. Wordt 1x per seizoen bestelt, vraag het bestuur.